Aussietravel.reismee.nl

time to go home....

Hallo iedereen!

Met een heel dubbel gevoel schrijf ik nu deze blog... Zin om iedereen weer te zien maar geen zin om deze mooie plek te verlaten. Niet alleen de plek maar misschien nog wel meer de levensstijl, no worries, we zien wel wat we gaan doen, en genieten is het belangrijkst. Ik heb vanmorgen Ilse uitgezwaaid en vanavond ga ik zelf richting het vliegveld. Deze dag is vooral veel wachten want ik heb niet veel te doen vandaag maar tegelijkertijd wil ik juist nog veel doen, vooral genieten van de laatste uurtjes. Het half jaar is echt voorbij gevlogen, ongelofelijk.. Ben ontzettend blij dat ik dit heb mogen meemaken. Iets wat ik nooit meer zou vergeten! Ik heb niet alleen veel mooie dingen gezien en gedaan ik heb ook veel over mijzelf geleerd en over wat belangrijk is. Heel cliche maar echt waar. Mijn laatste twee weken was ik dus met Ilse! We besloten elkaar te ontmoeten in bangkok en meteen door te reizen naar de eilanden. Toen ik haar zag was het metwen als van ouds, uren praten en weer dom auwehoeren. Onze eerste stop was koh phi phi! Achteraf gezien wss ook het mooiste eiland! Geen auto's, smalle straatjes maar toch ook een feest eiland. Leuke boottrip gedaam en wezen stappen natuurlijk! Daarna gingen we naar Koh Lantah. Een rustig eiland dus even geen gefeest. Ook hier een boottrip gedaan en een dag rond gescooterd. We kwamen onderweg olifanten tegen en we besloten bananen voor ze te kopen. Hele mooie natuur en leuke dorpjes gezien die dag

We gingen verder naar Koh Samui. Weer uit geweest nu het eindelijk weer kon haha. En ook hier een scooter gehuurd. Helaas viel ilse en moesten we ook even langs het ziekenhuis voor een prik. Het viel allemaal reuze mee maar toch wel even schrikken!

Onze laatste stop was koh Phangan. Er zou een feest zijn waar we heen wilden. Helaas kon niemand van ons hostel engels..en onze 16 pers kamer was helemaal leeg...alsnog een private room dus. We besloten maar niet naar het feest te gaan en gingen gewoon gezellig op ons balkonnetje wat drinken. Daarna moesten we alweer naar bangkok.. Onze laatste stop. We gingen die avond meteen aan de buckets, ilse at een schorpioen en later zaten we aan het lachgas. Geslaagde avond dus! De volgende middag hadden we een vijf uur durende fietstocht door Bangkok. Super leuk aangezien je op plekken komt waar je normaal nooit komt. We fietsten door de rijke wijken, de krotten, plantages en marktjes. Toch best wel vermoeiend, niet zo zeer het fietsen zelf maar vooral door de smalle steegjes. 'S avonds rustig aan gedaan aangezien ilse vandaag vroeg op moest. Nu zit ik te twijfelen wat ik zou doen. Misschien even een lekkere gezichtsmassage?! Nog even zo veel mogelijk uit deze dag halen:)

Tot morgen Nederland!!

Xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!